Blog

<<Ο Περέιρα στην Φενέρχμπατσε>>

2015-06-10 22:20
     Τα τυπικά απομένουν για να αναλάβει ο πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού, Βίτος Περέιρα, το τιμόνι της Φενέρχμπατσε για την νέα season. Ύστερα από μία άκρως πετυχημένη χρονιά με τον Ολυμπιακό, περιμένει ώστε να λύσει και τυπικά το συμβόλαιό του με την ερυθρόλευκη ΠΑΕ, ώστε να ολοκληρωθεί η μετακίνησή του στην Φενέρ.
     Για περίπου 6 μήνες ο Πορτογάλος τεχνικός ανέλαβε τον Ολυμπιακό. Μέσα σε αυτό το διάστημα σημείωσε μεγάλες επιτυχίες κατακτώντας το πρωτάθλημα και το κύπελο Ελλάδος, ενώ σημείωσε και μεγάλες επιτυχίες στις ευρωπαϊκές του υποχρεώσεις. Ο Ολυμπιακός, πριν τον Περέιρα, δε παρουσιαζόταν καλός. Ο τότε προπονητής των ερυθρολεύκων, Μίτσελ, απομακρύνθηκε από τον πάγκο των λιμανίσιων καθώς η διοίκηση τον θεωρούσε υπέυθυνο για τα πολλά συνεχομένα αρνητικά αποτελέσματα, κυρίως στο πρωτάθλημα.
     Με τον Περέιρα πλέον, ο Ολυμπιακός σημείωσε αλματόδης άνοδο στις εμφανίσεις του και έφερε πολλά θετικά αποτελέσματα. Αγαπήθηκε από τον κόσμο του Ολυμπιακού, αλλά παράλληλα η προκλητική συμπεριφορά του σε μεγάλα παιχνίδια τον στιγμάτισε. 
     Στην Φενέρ, τον θεωρούν κατάλληλο και πιστεύουν πως θα βοηθήσει άμεσα την ομάδα να φτάσει ξανά στις επιτυχίες. Μία σπουδαία μεταγραφή που ετοιμάζει να κάνει ο Περέιρα εφόσον αναλάβει την νέα του ομάδα, είναι ο Ρομπίνιο. Είναι θέμα ημερών ώστε να αναλάβει και τυπικά την νέα του ομάδα. Σε αναζήτηση προπονητή παραμένουν οι ερυθρόλευκοι, χωρίς να έχουν καταλήξει ακόμα σε κάποιον.
 
Γράφει ο Διονύσης Δημητρόπουλος
Σπουδαστής του ΙΕΚ Δέλτα
>>

<<Επιστροφή του Γηραιού εκεί που ανήκει>>

2015-06-10 21:55
     Μπορεί να πέρασαν 4 χρόνια, αλλά ο Ηρακλής είναι και πάλι εδώ. Στην κατηγορία που ανήκει. Είναι γεγονός, εδώ και λίγες μέρες ο Γηραιός πανηγυρίζει την άνοδό του στα μεγάλα σαλόνια της Super League. Ένας Ηρακλής σταθερός, ανταγωνιστικός και σίγουρα σε υψηλότερο επίπεδο από πολλές ομάδες της Super League.
    Όσον αφορά την φετινή χρονιά, ο Ημίθεος ήταν εξαιρετικός, με όλη την σημασία της λέξης. Ο Ηρακλής, όπως και η ΑΕΚ ήταν τα 2 μεγάλα φαβορί για την άνοδο στην μεγάλη κατηγορία. Έτσι λοιπόν και έγινε. Ας θυμηθούμε όμως, τι έκανε ο Γηραιός καθόλη την διάρκεια της περσινής season.
     Οι Θεσσαλονικείς τερμάτισαν στην πρώτη θέση του Βορείου ομίλου. Είχαν την καλύτερη άμυνα της Ελλάδος (σε όλες τις κατηγορίες) και από τις καλύτερες στον κόσμο για αυτή τη season. Δέχθηκε μόλις 8 τέρματα σε 26 αγώνες. Επίσης είχε και την καλύτερη επίθεση του Βορείου ομίλου. Ο Ημίθεος, βρήκε δίχτυα 34 φορές σε 26 αγώνες. Σε 26 αγώνες έκανε μόλις μία ήττα. Αυτή από την Λάρισα την τελευταία αγωνιστική.
     Ο Ηρακλής, ήταν η πιο σταθερή ομάδα της Β εθνικής. Η ΑΕΚ ίσως πιο εντυπωσιακή από εκείνον, αλλά δεν είχε σταθερή απόδοση, κάτι το οποίο προβλημάτιζε τον Δέλλα και τους φιλάθλους της. Ο Γηραιός από την πλευρά του ήταν πολύ σταθερός, παίζοντας πάντα με την ίδια τακτική και έφερνε τα αποτελέσματα τα οποία ήθελε, χωρίς ιδιαίτερο κόπο.
     Αφού τερμάτισε πρώτος στον Βόρειο όμιλο, συμμετείχε και στα play off ανόδου. Στην πρώτη αγωνιστική υποδέχτηκε την Ένωση και επικράτησε εύκολα με σκορ 2-1. Σαφέστατα ανώτερος, πέτυχε την πιο μεγάλη του νίκη στην τρέχουσα season. Στα υπόλοιπα παιχνίδια δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερη δυσκολία. Πήρε τα αποτελέσματα που ήθελε και βρέθηκε ένα βήμα από την άνοδο.
     Την 5η αγωνιστική, ο Γηραιός αντιμετώπισε την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ. Η ΑΕΚ έψαχνε μία ισοπαλία ώστε να ανέβει και μαθηματικά, ενώ ο Ηρακλής αναζητούσε 4 βαθμούς για τους τελευταίους 5 αγώνες. Με την ΑΕΚ δε τα κατάφερε. Έχασε 1-0, αν και το σκορ τον αδικεί, καθώς οι Θεσσαλονικείς έπαιξαν πολύ καλύτερα. Παρά το αρνητικό αποτέλεσμα, ο Ημίθεος δε πτοήθηκε και συνέχισε στον ίδιο ρυθμό, ώσπου τελικά εξασφάλισε και αυτός με την δική του σειρά την άνοδο.
     Αξίζει να κάνουμε μία ιδιαίτερη αναφορά και στην πορεία του στο κύπελλο Ελλάδος. Πραγματοποιώντας σπουδαίες εμφανίσεις κατάφερε να φτάσει μέχρι τα ημιτελικά της διοργάνωσης, όπου αντιμετώπιζε την Ξάνθη. Ο Ηρακλής αν και ήταν καλύτερος ηττήθηκε στο πρώτο παιχνίδι 0-1, ενώ στον επαναληπτικό, στα Πηγάδια, δε έκανε καλή εμφάνιση και το σκορ έμεινε στο 0-0. Σίγουρα η πορεία του ήταν κάτι παραπάνω από αξιοσέβαστη και αν στο δεύτερο επαναληπτικό με την Ξάνθη αγωνιζόταν πιο ορθολογικά, ίσως ο τελικός να μην ήταν μεταξύ Ολυμπιακού και Ξάνθης.
 
 
Γράφει ο Διονύσης Δημητρόπουλος
Σπουδαστής του ΙΕΚ Δέλτα
>>

<<Ο κόσμος στηρίζει τον Παναθηναϊκό>>

2015-06-10 00:33
     Μέσα σε περίπου μία εβδομάδα, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός έχει πουλήσει γύρω στα 1.000 εισιτήρια διαρκείας για την ερχόμενη season. Η μεταγραφή του Εσσιέν, έπαιξε έναν αρκετά σημαντικό παράγοντα ώστε οι οπαδοί του τριφυλλιού να μπουν στην διαδικασία και να αγοράσουν τα διαρκείας.  
     Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να μπορέσουμε να κάνουμε κάποια πρόβλεψη για τα πόσα διαρκείας θα πουλήσει φέτος το τριφύλλι. Όμως το γεγονός πως μέσα σε μία εβδομάδα έχουνε πουληθεί γύρο στα 1.000, είναι ένα πολύ θετικό σημάδι. Ο κόσμος του Παναθηναϊκού φαίνεται πως είναι διατεθειμένος να στηρίξει την προσπάθεια της ομάδας για την νέα αγωνιστική περίοδο. 
     Η φετινή χρονιά, ξεκίνησε αρκετά άσχημα για τους πράσινους, αλλά στις τελευταίες στροφές του πρωταθλήματος και βασικά στις εμφανίσεις που πραγματοποίησε στα play off, μοίρασε χαρά στους οπαδούς της ομάδας. Οι βλέψεις για την νέα season είναι προς το παρών άγνωστο. Θεωρητικά οι στόχοι της ομάδας θα πρέπει να είναι το πρωτάθλημα, το κύπελλο και φυσικά μία αξιοπρεπέστατη πορεία στην Ευρώπη. Έτσι αρμόζει σε μία μεγάλη ομάδα, όπως είναι ο Παναθηναϊκός. Για να το καταφέρει όμως αυτό, θα πρέπει να πραγματοποιήσει και άλλες ουσιαστικές μεταγραφές με παίχτες που έχουν εμπειρία στα πόδια τους.
 
Γράφει ο Διονύσης Δημητρόπουλος
Σπουδαστής του ΙΕΚ Δέλτα
>>

<<Παραμένει στην Μπάρτσα ο Λουίς Ενρίκε>>

2015-06-10 00:12
     Ο Λουίς Ενρίκε θα παραμείνει και την επόμενη season στην Μπαρτσελόνα αφού πριν από λίγες ώρες υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο με την ομάδα που τον έχει καταξιώση ως ποδοσφαιριστή, αλλά και ως προπονητή πλέον. Ο Λουίς Ενρίκε θα είναι λοιπόν στην Μπαρτσελόνα μέχρι το καλοκαίρι του 2016, ενώ η συνεργασία αυτή ίσως μπορεί να προχωρίσει και για 1 χρόνο μετά.
      Ο Λουίς Ενρίκε στην αρχή της χρονιάς είχε αμφισβητηθεί από πολλούς, ενώ πολλοί ήταν εκείνοι που τον είχαν ξεγραμμένο από τα μέσα της χρονιάς. Όμως ο Λουίς Ενρίκε ήταν αυτός που δικαιώθηκε. Κατάφερε να πάρει και τους τρεις τίτλους. Ίσως η κατάκτηση των τροπαίων έπαιξε έναν σημαντικό παράγοντα ώστε ο Λουίς να παραμείνει στον πάγκο των Καταλανών και για την επόμενη χρονιά.
 
Πηγή: Sport 24
 
 
>>

<<Mίκαελ Σουμάχερ>>

2015-06-09 16:18
 
 
 
     Ένα όνομα, μία ιστορία. Μίκαελ Σουμάχερ. Τι μπορεί να πρωτοπεί κάποιος για αυτόν τον άνθρωπο; Ο Μίκαελ Σουμάχερ έχει κατακτήσει 7 παγκόσμια πρωταθλήματα, παράλληλα έχει σπάσει το οποιοδήποτε ρεκόρ στην Φόρμουλα 1 και δύσκολα θα βρεθεί κάποιος που θα μπορέσει να τον ξεπεράσει.
    Ο Μίκαελ Σουμάχερ έχει λάβει μέρος σε 255 Grand Prix. Έχει κερδίσει τα 91 από αυτά, δηλαδή μεγαλύτερο από το 1/3. Αυτό από μόνο του πραγματικά ξεπερνάει κάθε προσδοκία. Φυσικά είναι και ο οδηγός με τις περισσότερες νίκες στην ιστορία του αθλήματος, ενώ στα 155 από αυτά, δηλαδή περισσότερα από τα μισά Grand Prix στα οποία έχει λάβει μέρος, έχει βρεθεί στο βάθρο, αξεπέραστο και αυτό!
     Όλα ξεκίνησαν το 1991. Ο Eddie Jordan προσέλαβε τον νεαρό τότε Μίκαελ για λογαριασμό της Jordan. Στις 25 Αυγούστου του 1991 ο Σουμάχερ έκανε την πρώτη εμφάνισή σε αγώνα της Φόρμουλα 1, στο Σπα του Βελγίου. Ο Γερμανός έιχε ξεγελάσει τον Eddie Jordan, λέγοντάς του πως γνώριζε πολύ καλά την πίστα. Η πραγματικότητα όμως ήταν εντελώς διαφορετική. Στην συγκεκριμένη πίστα δεν είχε οδηγήσει ποτέ με αυτοκίνητο. Η μόνη του ''επαφή'' με την πίστα, έγινε μόλις μία μέρα πριν τις ελεύθερες δοκιμές, με το ποδήλατό του. Ο Σούμι, έκανε πολύ καλή εμφάνιση. Ο Eddie Jordan είχε εντυπωσιαστεί και τελικά τον κράτησε στην ομάδα. Πριν το τέλος της συγκεκριμένης season, ο Σουμάχερ μετακόμισε στην Beneton. Ο Γερμανός, συγκέντρωσε 4 βαθμούς στους 5 αγώνες που αγωνίστηκε με την νέα του ομάδα.
      Το 1992, ο Μίκαελ, πραγματοποίησε την πρώτη του μεγάλη επιτυχία. Τερμάτισε στην 3η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών, ξεπερνώντας μάλιστα τον αείμνηστο Άιρτον Σένα. Την ίδια χρονιά, ο Σούμι θα πετύχει και την πρώτη του νίκη στο Βέλγικο Grand Prix.
     Το 1994, ο Άιρτον Σένα έκανε μεταγραφή στην Williams. Ήταν ξεκάθαρο, πως ο Βραζιλιάνος θα επικρατούσε εύκολα και θα ήταν ο πρωταθλητής. Όμως ο Σουμάχερ, κόντρα στα προγνωστικά πήρε την νίκη στα 2 πρώτα Grand Prix της season, ενώ το 3ο Grand Prix εκείνης της χρονιάς έμεινε στην ιστορία λόγω του θανάτου του Άιρτον Σένα στην Ιμόλα.
     Στο τέλος, Σουμάχερ και Χιλ βρίσκονταν δίπλα δίπλα. Συγκεκριμένα στο Grand Prix της Αυστραλίας, που ήταν και το τελευταίο της χρονιάς, ο Σούμι είχε 92 βαθμούς, με τον Χιλ να ακολουθάει στους 91. Σε μία εντυπωσιακή μάχη, ο Σουμάχερ θα τρακάρει με τον Χιλ. Ο Σουμάχερ εγκατέλειψε καθώς από το τρακάρισμα, η Μπένετόν του, βρήκε τον απέναντι τοίχο καταστρέφοντας τον αγώνα του. Το μόνο που είχε να κάνει στην συνέχεια ο Χιλ ώστε να κατακτήσει το πρωτάθλημα, ήταν απλά να καταφέρει να τερματίσει έστω στην 6η θέση που θα του έδινε τον 1 βαθμό που χρειαζόταν. Με υπερπροσπάθεια, θα φτάσει στα πιτ, ύστερα από το τρακάρισμα με τον Σουμάχερ. Αφού κάθισε για περισσότερο από 1 λεπτό στα πιτ, τελικά εγκατέλειψε καθώς το μονοθέσιό του υπέστη αδιόρθωτη βλάβη. Ο Σουμάχερ έτσι κατέκτησε το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα.
     Την επόμενη χρονιά ο Σουμάχερ θα κατακτήσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το πρωτάθλημα αρκετά πιο εύκολα. Αξιοσημείωτο είναι πως κέρδισε τα 9 από τα 17 Grand Prix εκείνης της season. 102 ήταν η σιγκομιδή βαθμών για τον Γερμανό, ενώ ο Χιλ ολοκλήρωσε την season δεύτερος με 69. Παράλληλα την ίδια χρονιά η Μπένετον πήρε και το μοναδικό της πρωτάθλημα, όσον αφορά το πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Η Μπένετον συγκέντρωσε 147 βαθμούς.
       Το μεγάλο βήμα στην καριέρα του πραγματοποιήθηκε μία χρονιά αργότερα, το 1996. Η Ferrari, έκανε την μεγάλη κίνηση και απέκτησε τον Γερμανό πιλότο, έχοντας teamate του έναν άλλο σπουδαίο πιλότο, τον Ιρβάιν. Όμως εκείνη την χρονιά η Ferrari δε μπορούσε να ανταγωνιστεί την Williams. Αρκετά εύκολα κατέκτησε το πρωτάθλημα ο Χιλ, όσον αφορά το πρωτάθλημα οδηγών, ενώ δεύτερος τερμάτισε ο Καναδός Ζακ Βιλνέβ. Όσον αφορά το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, η Williams το κατέκτησε, ίσως πιο εύκολα από ποτέ, τερματίζοντας με 175 βαθμούς, έναντι 70 της Ferrari. Εκείνη η χρονιά δεν ήταν καλή για τον Σουμάχερ ο οποίος τερμάτισε τρίτος πίσω από Χιλ και Βιλνέβ. Ο Σουμάχερ, εκείνη την χρονιά πήρε την νίκη στο Ιταλικό Grand Prix, στην έδρα της Ferrari και από τότε εισέβαλε στις καρδιές των ανθρώπων και των οπαδών της σπουδαίας αυτής εταιρείας. Κατώτερος των προσδοκιών αποδείχθηκε, για την πρώτη χρονιά, ο Ιρβάιν.
     Το 1997 ήταν ένα deja vu για τον Μίκαελ. Ο Μίκαελ έκανε μία εκπληκτική χρονιά σε γενικές γραμμές, σημειώνοντας και 6 νίκες. Ο Σουμάχερ μέχρι τον τελευταίο αγώνα, βρισκόταν στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος. Όμως στο Ευρωπαϊκό Grand Prix (το τελευταίο της χρονιάς) και ενώ ο τίτλος παιζώταν ανάμεσα σε Σουμάχερ και Βιλνέβ (78 και 77 βαθμοί αντίστοιχα), ο Σουμάχερ, όπως και το 1994 θα συγκρουστεί με τον Βιλνέβ, 22 γύρους πριν από το πέσιμο της καρό σημαίας. Ο Σουμάχερ βρισκόταν στην πρώτη θέση ενώ ο Βιλνέβ δεύτερος σε απόσταση αναπνοής. Ο Βιλνέβ τότε επιχείρησε το προσπέρασμα από την εσωτερική, ο Σουμάχερ προσπάθησε να καλύψει την θέση του, έχοντας ως αποτέλεσμα την  μικρή αυτή σύγκρουση που οδήγησε τον  Σουμάχερ στην αμμοπαγίδα και ο αγώνας του κάπου εκεί θα τελειώσει. Ο Βιλνέβ το μόνο που είχε να κάνει ήταν να τερματίσει στην 6η θέση τουλάχιστον. Τελικά τερμάτισε τρίτος κατακτώντας το πρωτάθλημα για πρώτη και μοναδική φορά στην ιστορία του. Το πρωτάθλημα κατασκευαστών, επίσης το κατέκτησε η Williams, αυτή τη φορά με 21 πόντους διαφορά από την Ferrari.
     Το 1998, παρακολουθήσαμε ένα ακόμα εντυπωσιακό πρωτάθλημα. Ο Σούμι εκείνη την χρονιά πανηγύρισε 6 φορές την νίκη, οι οποίες όμως δεν ήταν αρκετές ώστε να του δώσουν και το πρωτάθλημα. Η McLaren με τον Χάκινεν και Κούλθαρντ ήταν πιο σταθεροί. Ο Χάκινεν θα κατακτήσει εκείνη τη χρονιά το πρωτάθλημα τερματίζοντας με 100 βαθμούς, ενώ ο Σούμι τερμάτισε πάλι δεύτερος, με 86 βαθμούς. Όσον αφορά το πρωτάθλημα των κατασκευαστών ήταν πλέον ξεκάθαρο πως η Ferrari έκανε μία αλματόδης άνοδο, η οποία όμως δεν ήταν αρκετή ώστε να της δώσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών, τερματίζοντας στην δεύτερη θέση 23 βαθμούς πίσω από την ΜcLaren (156 έναντι 133). Αξέχαστος θα μείνει ο αγώνας του Σουμάχερ στο Βέλγιο. Ένας αγώνας όπου είχε πάρα πολλά απροόπτα. Στην εκκίνηση κατάφερε να αποφύγει το τρακάρισμα των 13 μονοθεσίων, ενώ στην συνέχεια βρέθηκε στην πρώτη θέση. Λίγους γύρους πριν από το τέλος και όπως όλα έδειχναν ότι ο Γερμανός θα έφτανε σε μία πολύ εύκολη νίκη, στην προσπάθεια του, να προσπεράσει τον Κούλθαρντ, καθώς του έδινε γύρο εκείνη την στιγμή, το μονοθέσιο του, ακούμπησε αυτό του Κούλθαρντ, έχοντας ως αποτέλεσμα να φύγει η μπρος δεξιά ρόδα. Ο Σουμάχερ οδήγησε την τρίτροχη Ferrari του, μέχρι τα pits και αφού εγκατέλειψε, κατευθύνθηκε προς τα pit της McLaren για τσαμπουκάδες. Πολλά χρόνια αργότερα, ο Κούλθαρντ παραδέχτηκε πως πάτησε σκόπιμα το φρένο.
      Φτάνουμε στο 1999 και ο Σούμι δεν έκανε καλή χρονιά. Τερμάτισε στην 5η θέση του πρωταθλήματος συγκεντρώνοντας μόλις 44 βαθμούς. Πρωταθλήτης για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο Χάκινεν. Ο Χάκινεν συγκέντρωσε 76 βαθμούς, ενώ στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Ιρβάιν με 74 βαθμούς. Οριακό ήταν και το πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Όμως η McLaren θα το κατακτήσει έχοντας 124 βαθμούς, έναντι 118 της Ferrari. Αξέχαστο θα μείνει το Grand Prix της Ιαπωνίας όπου ήταν και το τελευταίο εκείνης της χρονιάς. Ο Χάκινεν τερμάτισε πρώτος, κάτι το οποίο έφερε τα πάνω κάτω στο πρωτάθλημα. Προσπέρασε τον Ιρβάιν στην βαθμολογία για το πρωτάθλημα των οδηγών, προσπερνώντας παράλληλα η McLaren την Ferrari για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Ο Σούμι δε πραγματοποίησε καλή χρονιά και πήρε μόλις 2 νίκες καθόλη την διάρκεια του πρωταθλήματος.
     2000 και ο Σουμάχερ πρωταθλητής και πάλι ύστερα από 5 χρόνια. Σε ένα πολύ εντυπωσιακό πρωτάθλημα, ο Γερμανός θα τερματίσει πρώτος με 108 βαθμούς, ενώ δεύτερος τερμάτισε ο Χάκινεν με 89 βαθμούς. Ο Σουμάχερ τερμάτισε πρώτος στα 9 από τα 17 Grand Prix της season! Ο νέος teamate του, Μπαρικέλο, έπαιξε επίσης τεράστιο ρόλο ώστε η Ferrari επιτέλους να κατακτήσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών έπειτα από 21 χρόνια! Στα τελευταία 4 Grand Prix (Ιταλία, Αμερική,Ιαπωνία και Μαλαισία) ο Σουμάχερ πέτυχε ισάριθμες νίκες οι οποίες ανέτρεψαν τα δεδομένα για το πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών. Σουμάχερ για τρίτη φορά παγκόσμιος πρωταθλήτης, πρώτη φορά ύστερα από 5 χρόνια και πρώτη φορά με την Ferrari!
     Χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία ο Γερμανός θα στεφθεί για τέταρτη φορά στην ιστορία του παγκόσμιος πρωταθλητής για το 2001. Η ανωτερότητα του Γερμανού πιλότου ήταν ξεκάθαρη και δεν υπήρξε κάποιος ο οποίος μπόρεσε να τον ανταγωνιστεί. Κατάφερε να πάρει 9 νίκες στα 17 Grand Prix και τελικά τερμάτισε πρώτος με 123 βαθμούς, ενώ στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Κούλθαρντ με 65. Πιο πίσω στην τρίτη θέση τερμάτισε ο teamate του Σούμι, Μπαρικέλο, με 56 βαθμούς. Επίσης έυκολα κατέκτησε το πρωτάθλημα η Ferrari έχοντας 79 πόντους διαφορά από την δεύτερη McLaren, ενώ είχε και 99 πόντους διαφορά από την Williams του Ραλφ Σουμάχερ και Μοντόγια.
     Πρωταθλητής για 5η φορά στην ιστορία του και για τρίτη συνεχόμενη ο Σουμάχερ το 2002. Πήρε την νίκη στους 11 από τους 17 αγώνες! Αξεπέραστο ρεκόρ και δεν είναι το μόνο... Δεν έκανε καμία εγκατάλειψη όλη τη χρονιά, ενώ και στα 17 Grand Prix ανέβηκε στο βάθρο. Αυτό πραγματικά ξεπέρασε την οποιαδήποτε προσδοκία του καθενός! Πρώτος ο Σουμάχερ με 144 βαθμούς, ενώ δεύτερος τερμάτισε ο Ρουμπενς Μπαρικέλο με 77! Άλλο ένα πρωτάθλημα και για την Scuderia. Εκείνη την χρονιά όμως η καλή πορεία του Σουμάχερ και της Ferrari στιγματίστικε από ένα περιστατικό στο Grand Prix της Αυστρίας. Ήταν το 6ο Grand Prix εκείνης της περιόδου. Ο Μπαρικέλο, ο οποίος έκανε φανταστικό αγώνα και ήταν πρώτος καθόλη την διάρκεια του αγώνα, πήρε εντολή από τον αρχιμηχανικό της Ferrari, Τοντ, να αφήσει τον Σουμάχερ να πάρει την νίκη ώστε να έχει μεγαλύτερο πλεονέκτημα για την συνέχεια της season. Έτσι λοιπόν και έγινε. Αυτό το γεγονός εκνεύρισε το φίλαθλο κοινό της Formula 1. Στην απονομή, ο Σουμάχερ άφησε τον Μπαρικέλο να είναι μαζί του στην πρώτη θέση του βάθρου, δίνοντάς του και το τρόπαιο της νίκης σε μία προσπάθεια να απαλύνει τον θυμό του κόσμου.  Ο  Σουμάχερ την πρωτελευταία αγωνιστική, έκανε ακριβώς το ίδιο. Συγκεκριμένα στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών αν και βρισκόταν στην πρώτη θέση, καλύτερος σε όλη την διάρκεια του αγώνα, άφησε τον Μπαρικέλο να τον προσπεράσει, ώστε να εξασφαλίσει την δεύτερη θέση.
https://www.youtube.com/watch?v=2yHPQSOziDw Η εντολή του Τοντ
 
https://www.youtube.com/watch?v=EyHUygPQ38E Το προσπέρασμα στην Αυστρία
 
https://www.youtube.com/watch?v=M3w3e4cAl7k Το προσπέρασμα στις Η.Π.Α
 
     Το 2003 το πρωτάθλημα ήταν εντυπωσιακό από την αρχή μέχρι το τέλος. Τελικά αυτός που θα το κατακτήσει είναι ο Γερμανός. Σε αυτό το εντυπωσιακό πρωτάθλημα, ο Σούμι θα τερματίσει πρώτος με 93 βαθμούς, δεύτερος ο Ραϊκκόνεν με 91, τρίτος ο Μοντόγια με 82 ενώ ο Μπαρικέλο τέταρτος με 65. Εντυπωσιακό από κάθε άποψη αυτό το πρωτάθλημα, αλλά ο νικητής είναι μόνο ένας. Αυτός ήταν ο Μίκαελ Σουμάχερ. Κατέκτησε το 6ο πρωτάθλημα στην καριέρα του και έγινε ο πρώτος σε κατακτήσεις όλων των εποχών. Μπορεί ο Σουμάχερ να πήρε 6 νίκες εκείνη την season  και ο Ραϊκκόνεν μόλις μία, όμως ο δεύτερος είχε πολύ πιο σταθερή απόδοση από τον Σούμι, ο οποίος σε αρκετούς αγώνες τερμάτισε στην 6η, 7η και 8η θέση εκείνη τη season. Ο Ραϊκόνεν πιο σταθερός, πάλεψε για το πρωτάθλημα μέχρι και στον τελευταίο αγώνα της Ιαπωνίας. Ένα φανταστικό Grand Prix. Ο Ραϊκόνεν τερμάτισε δεύτερος (ο Ραϊκόνεν για να κατακτήσει το πρωτάθλημα, ήθελε μόνο την νίκη και παράλληλα να τερματίσει εκτός 8αδας ο Σουμάχερ), ο Ραλφ Σουμάχερ πρώτος και ο αδερφός του, ο Μίκαελ μόλις 8ος. Παρόλα αυτά, τα πράγματα ήταν πέρα για πέρα ευχάριστα για Σουμάχερ και Ferrari. Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, η Ferrari τερμάτισε άλλη μία φορά στην πρώτη θέση με 158, στην δεύτερη θέση τερμάτισε η Williams με 144 ενώ η McLaren τρίτη με 142!
      Τι να πρωτοπει κανείς για το δίδυμο Σουμάχερ-Μπαρικέλο; Σαν δυάδα, έχουν σπάσει όλα τα ρεκόρ και αμφιβάλω αν θα καταφέρει κάποιος να τους ξεπεράσει. Το 2004 το μόνο που μπορεί κάποιος να πει, είναι ότι η Ferrari δεν είχε ανταγωνιστή! Σουμάχερ για 7η φορά παγκόσμιος πρωταθλητής (5η συνεχόμενη). Ο Σουμάχερ στους πρώτους 13 αγώνες, είχε 12 νίκες! Μόνο στο Μονακό δε κατάφερε να κερδίσει γιατί... εγκατέλειψε! Στην συνέχεια, ύστερα από αυτό το 12 στα 13, χαλάρωσε! Συνολικά πέτυχε 13 νίκες σε 18 αγώνες! Πρωταθλητής για 7η, και τελευταία φορά όμως, στην ιστορία του ο Σουμάχερ με έναν πολύ εμφατικό τρόπο. 148 ήταν η συγκομιδή των βαθμών του, ενώ δεύτερος τερμάτισε ο Ρούμπενς Μπαρικέλο με 114! Το ίδιο εύκολα η Ferrari κατέκτησε και το πρωτάθλημα των κατασκευαστών. 262 πόντοι, έναντι 119 της BAR Honda.
      Το 2005 άρχισε η πτώση της αυτοκρατορίας του μεγάλου Σουμάχερ. Η Reanult και ο Alonso ήταν σε φοβερή κατάσταση από την αρχή μέχρι και το τέλος της season. Ο Σουμάχερ πέτυχε μία μόλις νίκη στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών και παράλληλα το τελευταίο του 1-2 με τον Μπαρικέλο. Σε κακή κατάσταση η Ferrari το 2005 δεν κατάφερε να διεκδικήσει τίποτα αξιόλογο. Ο Σουμάχερ θα τερματίσει τρίτος με 66 πόντους, πίσω από Αλόνσο και Ραϊκόνεν.
     Το 2006 ο Σουμάχερ κόντρα σε όλα τα προγνωστικά απέδειξε για μία ακόμα φορά ποιος είναι. Η Ferrari ήταν πολύ κατώτερη σε σχέση με την Renault, όμως ο Γερμανός πολυνίκης ήταν αποφασισμένος να κατακτήσει ένα ακόμη πρωτάθλημα! Εκείνη την season o Σούμι πέτυχε 7 νίκες, αλλά τελικά τερμάτισε δεύτερος. Ο Σουμάχερ 2 αγώνες πριν από το τέλος, ήταν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, ισόβαθμος με τον Αλόνσο με 116 βαθμούς. Όμως στο Grand Prix της Ιαπωνίας και ενώ βρισκόταν στην πρώτη θέση, εγκατέλειψε, επειδή η μηχανή του μονοθεσίου του δεν άντεξε. Ο Αλόνσο πήρε την νίκη και πλέον ήταν 10 βαθμούς μπροστά από τον Γερμανό. Στον τελευταίο αγώνα της Βραζιλίας, ο Σουμάχερ ήθελε μόνο την νίκη ώστε να καταφέρει να πάρει το πρωτάθλημα, ενώ παράλληλα ο Αλόνσο θα έπρεπε να είναι εκτός 8αδας. Σε μία τέτοια περίπτωση, της ισοβαθμίας δηλαδή, ο Σουμάχερ θα ήταν ο πρωταθλητής, καθώς σε περίπτωση ισοβαθμίας θα μετρήσουν οι περισσότερες νίκες. Όλα στραβά και στο τελευταίο Grand Prix για τον Γερμανό! Πρώτα ξεκίνησαν όλα στραβά για τον ίδιο από τις κατατακτήριες δοκιμές. Στον αγώνα ζωής και θανάτου ξεκινούσε από την 10η θέση. Ενώ έκανε φοβερή εκκίνηση και από 10ος βρέθηκε 6ος, το πίσω ελαστικό του θα υποχωρήσει και αναγκάστηκε να πάει στα pit. Ύστερα και από αυτή την ατυχία, ο Σουμάχερ βρέθηκε στην τελευταία θέση του αγώνα και πλέον αναζητούσε ένα θαύμα. Ένα απίστευτο στιγμιότυπο ήταν πως στον 23ο γύρο, Μάσα (ο νέος teamate του Σουμάχερ) και Σουμάχερ σχεδόν συναντήθηκαν. Ο λόγος όμως ήταν ότι ο Μάσα βρισκόταν στην 1η θέση, ο Σουμάχερ στην τελευταία θέση. Δηλαδή, ο πρώτος ήταν έτοιμος να δώσει γύρο στον τελευταίο. Τελικά ο Σουμάχερ πραγματοποίησε φοβερό αγώνα, μα τελικά τερμάτισε τέταρτος. Δεύτερος τερμάτισε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος κατέκτησε και το πρωτάθλημα. Τελική βαθμολογία, με τον Αλόνσο πρωταθλητή, έχοντας 134 βαθμούς, ενώ δεύτερος τερμάτισε ο Σουμάχερ με 121. Η Renault κατέκτησε και το πρωτάθλημα των κατασκευαστών με 206 βαθμούς, έναντι 201 της Ferrari.
    Κάπου εκεί έφτασε και το τέλος του μεγάλου Σουμάχερ, ο οποίος αποσύρθηκε από την ενεργό δράση. Όμως 4 χρόνια αργότερα, θα κάνει την επανεμφάνισή του. Αυτή τη φορά στην Mercedes. Η ομάδα του δεν ήταν ανταγωνιστική εκείνα τα χρόνια και έτσι ο Σουμάχερ δε πέτυχε κάποια άλλη σπουδαία διάκριση.
    Το 2012 στο ευρωπαϊκό Grand Prix θα τερματίσει στην τρίτη θέση και θα ανεβεί για τελευταία φορά στην καριέρα του στο βάθρο. Την ίδια χρονιά σταμάτησε οριστικά την ενεργό δράση από την Formula 1.
    Από τον Δεκέμβριο του 2013, ο Σουμάχερ αντιμετωπίζει όμως, μία ακόμη μάχη. Αυτή τη φορά η μάχη η οποία δίνει είναι άνιση. Ο Σουμάχερ βρίσκεται σε κώμα έπειτα από τον σοβαρό τραυματισμό του στις Άλπεις κατά την διάρκεια που έκανε σκι. Τα πράγματα τους τελευταίους μήνες πάνε πάρα πολύ καλά. Έχει βγει από το κώμα, αλλά η κατάστασή του παραμένει κρίσιμη. Θεωρητικά είναι θέμα χρόνου μέχρι να αναρρώσει πλήρως, ενώ οι γιατροί θεωρούν πως μόλις η υγεία του Μίκαελ αποκατασταθεί, θα είναι σε θέση να ζήσει κανονικά την ζωή του, όπως πριν.
 
 
 
Γράφει ο Διονύσης Δημητρόπουλος
Σπουδαστής του ΙΕΚ Δέλτα
     
 
>>

<<Μεγάλο Φιλικό για την Ένωση>>

2015-06-09 00:06
     Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοίνωσε πως θα πραγματοποιήσει ένα σπουδαίο φιλικό. Συγκεκριμένα στις 8 Αυγούστου η ΑΕΚ θα αντιμετωπίσει την Σεββίλη στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών. Η είδηση αυτή έχει προκαλέσει μεγάλο ενθουσιασμό στους οπαδούς της ΑΕΚ.
     Πέρσι η ΑΕΚ στα μέσα του Αυγούστου, αντιμετώπισε την Ρόμα. Αυτό είχε προκαλέσει πανικό στις τάξεις των οπαδών της Ένωσης, καθώς περισσότεροι από 30.000 οπαδοί της βρέθηκαν στο στάδιο <<Σπύρος Λούις>>. Το σπουδαίο φιλικό, τότε, για την ιστορία έληξε με νίκη υπέρ της Ρόμα με σκορ 2-1.
      Φέτος λοιπόν, η ΑΕΚ θα αντιμετωπίσει την Σεββίλη, η οποία κατέκτησε πριν από λίγες μέρες το Europa League. Ο ενθουσιασμός είναι ο αναμενόμενος. Ο Δημήτρης Μελισσανίδης επιθυμεί να δώσει κίνητρο στους οπαδούς του Δικεφάλου, ώστε να μπορέσουν να δουν πως ανταποκρίνεται η ομάδα σε παιχνίδια με τέτοιους αντιπάλους. 
      Όσον αφορά τα μεταγραφικά, η Ένωση έχει κάνει κάποιες προσθήκες, όμως αν θέλει να διεκδικήσει κάποιον τίτλο για την επόμενη season, θα πρέπει να προσθέσει περισσότερους ποιοτικούς ποδοσφαιριστές στο ρόστερ της.
 
>>

<<Play out Football League-10η αγωνιστική- υποβιβασμός των Ψαχνών>>

2015-06-08 23:18
<<Υποβιβασμός για τον Ηρακλή Ψαχνών>>
 
 
     Ο Ηρακλής Ψαχνών το πάλεψε... Όμως η εντός έδρας ισοπαλία 1-1 με την Καλλιθέα δεν ήταν αρκετή. Ο Ηρακλής Ψαχνών από την νέα season θα αγωνίζεται στην Football league 2. 
     
 
Νότιος Όμιλος play out
      Με τεράστιο ενδιαφέρον θα παρακολουθήσουμε την τελευταία αγωνιστική των play out για το 2014-2015. Ο Ηρακλής ήταν ανταγωνιστικός αλλά και μαθηματικά υποβιβάστικε. Παναιγιάλειος, Ερμιονίδα και Καλλιθέα είναι οι τρεις υποψήφιες ομάδες για υποβιβασμό. Οι δύο από αυτές θα παραμείνουν στην Football League, ενώ η τελευταία θα ακολουθήσει τον Ηρακλή Ψαχνών και την Επισκοπή στην Football League 2.
     Στην πιο πλεονεκτική θέση βρίσκεται ο Παναιγιάλειος. Η ομάδα από το Αίγιο έχει 20 βαθμούς, δηλαδή 2 περισσότερους από Ερμιονίδα και Καλλιθέα. Στην τελευταία αγωνιστική αντιμετωπίζει εκτός έδρας τον υποβιβασμένο, πλέον, Ηρακλή Ψαχνών. Για να εξασφαλίσει την παραμονή του, του αρκεί μια ισοπαλία.
     Η Ερμιονίδα αντιμετωπίζει την επίσης αδιάφορη Επισκοπή εντός έδρας. Θέλει οπωσδήποτε την νίκη και με συνδυασμό αποτελεσμάτος στον αγώνα μεταξύ Καλλιθέα και Αχαρναϊκού, θα παραμείνει στην Football League. 
     Η Καλλιθέα έχει την δυσκολότερη υπόθεση, καθώς αντιμετωπίζει εκτός έδρας τον Αχαρναϊκό, ο οποίος βρίσκεται στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος των play out. Μπορεί όμως να εκμεταλευτεί το γεγονός πως ο Αχαρναϊκός είναι αδιάφορος καθώς ήδη έχει εξασφαλίσει την παραμονή του.
 
 
Σχόλιο
     Με κομμένη την ανάσα θα παρακολουθήσουμε την τελευταία αγωνιστική των play out. Η παραμικρή λεπτομέρεια ίσως κρίνει και ποια θα είναι η ομάδα που θα υποβιβαστεί. Το πιο δύσκολο έργο το έχει η Καλλιθέα που αντιμετωπίζει τον Αχαρναϊκό. Όμως προκειται για παιχνίδι ζωής και θανάτου. Σε ένα τέτοιο παιχνίδι δεν υπάρχουν φαβορί και αουτσάιντερ. 
 
     Η τελευταία αγωνιστική των play out θα διεξαχθεί την Κυριακή 14 Ιουνίου με κοινή ώρα διεξαγωγής στις 17:00.
 
Αναλυτικά το πρόγραμμα των play out του Νοτίου ομίλου
Ηρακλής Ψαχνών-Παναιγιάλειος
Ερμιονίδα-Επισκοπή
Αχαρναϊκός-Καλλιθέα
 
Βόρειος Όμιλος play out
 
     Όσον αφορά τον Βόρειο όμιλο, τα πράγματα περιπλέκονται ακόμα περισσότερο. Ο Πιερικός υποβιβάστικε ήδη στην Football League 2 και δεν κατεβάζει ομάδα. Από κει και πέρα 4 είναι οι ομάδες όπου θα διεκδικήσουν την παραμονή τους την τελευταία αγωνιστική.
     Η Ζάκυνθος έχει εξασφαλίσει την παραμονή της, καθώς την τελευταία αγωνιστική, επί της ουσίας δε θα αγωνιστεί καθώς ο Πιερικός έχει αποχωρήσει, κάτι που παράλληλα σημαίνει πως θα πάρει τους 3 βαθμούς που χρειάζεται.
     Ο Αιγινιακός και η Αναγέννηση Καρδίτσας είναι οι 2 ομάδες που βρίσκονται στην πιο μειονεκτική θέση και την τελευταία αγωνιστικη αναμετριούνται μεταξύ τους. Όπως και να έχει, μία από τις 2 θα υποβιβαστεί στην Football League 2, ενώ σε περίπτωση ισοπαλίας θα υποβιβαστούν και οι 2!
     Σπουδαίο είναι και το παιχνίδι μεταξύ Αγροτικού Αστέρα και Τύρναβου, με τις 2 ομάδες να θέλουν οπωσδήποτε την νίκη, ώστε να εξασφαλίζουν την παραμονή τους.
      Η τελευταία αγωνιστική, όπως και στον νότιο όμιλο, θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 14 Ιουνίου με κοινή ώρα διεξαγωγής στις 17:00.
 
Σχόλιο
    Η Ζάκυνθος παραμένει στην Football League. Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στα υπόλοιπα 2 παιχνίδια. Είναι πολύ δύσκολο να γίνει η οποιαδήποτε πρόβλεψη καθώς οι υπόλοιπες 4 ομάδες έχουν τον ίδιο ακριβώς στόχο.
 
Αναλυτικά το πρόγραμμα των play out του Βορείου ομίλου
Αναγέννηση Καρδίτσας-Αιγινιακός
Αγροτικός Αστέρας-Τύρναβος
Πιερικός-Ζάκυνθος
 
    
Γράφει ο Διονύσης Δημητρόπουλος
Σπουδαστής του ΙΕΚ Δέλτα
>>

<<6η αγωνιστική των play off της Super League>>

2015-06-08 22:21
 
 
Ιστορία έγραψε ο Αστέρας Τρίπολης
 
     Ιστορία έγραψε χθες ο Αστέρας Τρίπολης. Για πρώτη φορά στην ιστορία του, τερμάτισε στην 3η θέση του πρωταθλήματος, έπειτα από την εντός έδρας νίκης του επί του ΠΑΟΚ με σκορ 1-0. 
     Αυτό παράλληλα σημαίνει, πως ο Αστέρας έχει ήδη μπει στους ομίλους του Europa League, κάτι που δίνει στην ομάδα αρκετό χρόνο χαλάρωσης, σχεδιάζοντας παράλληλα το πλάνο τους για την νέα season. Ξέφρενα πανηγύρια από ποδοσφαιριστές, διοίκηση και φιλάθλους της ομάδας.
      Από την άλλη πλευρά, απογοήτευση υπάρχει στο στρατόπεδο του Δικεφάλου του Βορρά. Ο Δικέφαλος παρουσιάστικε κατώτερος των προσδοκιών, καθόλη την διάρκεια των play off. Αξιοσημείωτο είναι πως δεν κατάφερε να πάρει ούτε μία νίκη και μάταια τερμάτισε στην 5η θέση του πρωταθλήματος πίσω από Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό, Αστέρα Τρίπολης και Ατρόμητο. Ο ΠΑΟΚ έχει έναν επιπλέον πονοκέφαλο, καθώς στις 16 Ιουλίου, καλείται να είναι απόλυτα έτοιμος αγωνιστικά, καθώς τότε θα δώσει το πρώτο του Ευρωπαϊκό παιχνίδι. Τον αντίπαλό του θα τον μάθει στις 22 Ιουνίου στην κλήρωση για το Europa League.
 
Έκανε το καθήκον του, αλλά συμβιβάστηκε με την 4η θέση
 
     Μεγάλη νίκη πέτυχε χθες ο Ατρόμητος απέναντι στον αδιάφορο Παναθηναϊκό στο Περιστέρι με σκορ 2-0. Οι Περιστεριώτες ήταν καλύτερη στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα και έφτασαν δίκαια στην νίκη.
      Ο Παναθηναϊκός, ο οποίος είχε εξασφαλίσει από την 4η αγωνιστική των play off, κατέβηκε με πολλές αλλαγές στο αρχικό σχήμα, ώστε να πάρουν ευκαιρίες παίχτες οι οποίοι δεν είχαν αρκετό χρόνο συμμετοχής στην διάρκεια του πρωταθλήματος. Οι ποδοσφαιριστές του, δεν εκμεταλεύτηκαν την ευκαιρία που τους δώθηκε και η παρουσία τους ήταν κάτω του μετρίου. Ο Παναθηναϊκός ο οποίος τερμάτισε δέυτερος θα βρεθεί στον 3ο προκριματικό του Champions League. Ο πρώτος ευρωπαϊκός αγώνας που θα δώσει θα πραγματοποιηθεί στις 28/29 Ιουλίου.
     Από την άλλη πλευρά, ο Ατρόμητος έκανε το καθήκον του. Πήρε την νίκη την οποία χρειαζόταν, αλλά το αποτέλεσμα του άλλου αγώνα δεν ευνόησε τους Περιστεριώτες, τερματίζοντας τελικά στην 4η θέση. Ο Ατρόμητος με την 4η θέση, θα βρεθεί στον 3ο προκριματικό του Europa League. Ο πρώτος του ευρωπαϊκός αγώνας θα πραγματοποιηθεί στις 30 Ιουλίου.
 
Σχόλιο
 
    Η συνολική εικόνα του Παναθηναϊκού κατά την διάρκεια των play off ήταν εξαιρετική. Έτσι εξασφάλισε εύκολα την συμμετοχή του για τα προκριματικά του Champions League από την 4η αγωνιστική.
     Φοβερός ο Αστέρας Τρίπολης, ο οποίος έγραψε ιστορία. Πολύ καλή εικόνα στα play off, αλλά και στο μεγαλύτερο μέρος της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος.
     Η χρονιά ξεκίνησε ονειρεμένα για τον ΠΑΟΚ. Είχε βρεθεί μάλιστα στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος, ενώ μέχρι την 9η αγωνιστική είχε μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο μέχρι εκείνη την στιγμή, Ολυμπιακό. Η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη. Ο Δικέφαλος έφερε πολύ άσχημα αποτελέσματα από υποδεέστερες ομάδες. Στα play off, παρουσιάστικε εξίσου κακός.
 
 
Γράφει ο Διονύσης Δημητρόπουλος
Σπουδαστής του ΙΕΚ Δέλτα
 
>>

Έκανε το πρώτο βήμα ο Ολυμπιακός

2015-06-08 12:13
 

 

Ο Ολυμπιακός υποδέχθηκε τον Παναθηναΐκό για τον πρώτο αγώνα για τους τελικούς της Α1, με τους ερυθρόλευκους να επικτατούν 76 - 70. Ο πρωταγωνιστής του αγώνα ήταν ο Κώστας Σλούκας με 16 πόντους και 3 ασίστ σε 23 λεπτά παιχνιδιού. Από την άλλη οι πράσινοι είχαν για κορυφαίο τον Λουκά Μαυροκεφαλίδη έχοντας 23 πόντους.
 
Ο Αγώνας
 
Ο Ολυμπιακός ξεκίνησε με τους Μάντζαρης, Σπανούλης, Ντάρντεν, Πρίντεζης και Ντάνστον. Οι φιλοξενούμενοι ξεκίνησαν με τους Νέλον , Σλότερ, Γιάνκοβιτς, Φώτσης και Μαυροκεφαλίδης. Τα πρώτα λεπτά του παιχνιδιού και οι δύο ομάδες ήταν άστοχοι, με το πρώτο καλάθι να σημειώνεται ύστερα από 3 λεπτά με τον Φώτση έξω από τα 6,75. Οι γηπεδούχοι σημείωσαν το πρώτο τους καλάθι με λεί-απ από τον Βασίλη Σπανούλη. Στη συνέχεια ο Ολυμπιακός προηγήθηκε 8-3 αλλά ο Παναθηναϊκός με γρήγορο 10-0 έκανε το 8-13 χάρη στον Φώτση και τον Διαμαντίδη. Οι ερυθρόλευκοι μέχρι εκείνη την στιγμή είχαν από την περιφέρεια 0/9. Η πρώτη περίοδος έληξε 10-17 με καλάθι του Μαυροκεφαλίδη στην λήξη της επίθεσης. Στην δεύτερη περίοδο με δύο τρίποντα από Μπλουμς και Φώτση η διαφορά εκτοξεύθηκε στο +13. Έχοντας φτάσει η διαφορά στους 13 πόντους ο Σφαιρόπουλος αναγκάστηκε να πάρει τάιμ-ουτ και να βάλει τον Σλούκα που με συνεχόμενα καλάθια και φάουλ έκανε σερί 18-0 και πήρε ο Ολυμπιακός το προβάδισμα στον αγώνα με το σκορ να είναι 28-23. Όμως ο Νέλσον βρίσκοντας χώρους προς το καλάθι έδωσε το προβάδισμα πάλι στους πράσινους με το σκορ στην λήξη του πρώτου ημιχρόνου να είναι 33-34. Στην τρίτη περίοδο ο Ολυμπιακός σημείωσε το πρώτο τρίποντο στο παιχνίδι και είχε στις τελευταίες 4 επιθέσεις 3 εύστοχα τρίποντα και προηγήθηκαν 47-38.  Το τριφύλλι με ένα σερί 7-0 μείωσε σε 51-46 και η τρίτη περίοδος βρήκε τον Ολυμπιακό να είναι μπροστά στο σκορ 55-50. Στο τέταρτο και τελευταίο δεκάλεπτο ο Λοτζέσκι με τρίποντο έκανε το 60-50 αλλά ο Κούπερ μείωσε σε 60-55. Ο Σλούκας συνέχιζε τα ντράιβ και έβγαλε 2 εξαιρετικές ασίστ μία στον Ντάνστον που έκανε ανάποδο κάρφωμα και μία στον Πέτγουει με άλει-ουπ πάσα, το σκορ έγινε 72-58. Πηγαίνοντας προς το τέλος του παιχνιδιού οι ερυθρόλευκοι έλεγχαν το παιχνίδι και το τελικό αποτέλεσμα ήταν 76-70, με τον Ολυμπιακό να κάνει το 1-0 και το δεύτερο παιχνίδι να γίνεται την Τετάρτη στο ΟΑΚΑ.
 
Τα στατιστικά του αγώνα: Ολυμπιακός  20/42 2 π.  6/25 3π.  18/27 β.                                                                                                            
                                        Παναθηναΐκός  17/37 2 π.  8/19 3π.  12/18 β.
 
Ο Σφαιρόπουλος δήλωσε: <<Ηρεμήσαμε στο ημίχρονο, παίξαμε την ίδια άμυνα και βάλαμε και κάποια σουτ που ανέβασαν τη διαφορά και τελικά πήραμε μια άνετη νίκη. Είμαστε χαρούμενοι για το 1-0, θα ξεκουραστούμε, θα ηρεμήσουμε και θα προετοιμαστούμε για το επόμενο παιχνίδι>>.
 
Ο Μανωλόπουλος δήλωσε: "Δεν έχω να πω πολλά για το παιχνίδι. Θεωρώ ότι μπήκαμε πολύ δυνατά, αποφασισμένοι. Πιστέψαμε στη νίκη. Χαλαρώσαμε αδικαιολόγητα μετά τη διαφορά που πήραμε στο πρώτο δεκάλεπτο. Θεωρώ ότι μας πλήγωσαν πολύ τα επιθετικά ριμπάουντ του Ολυμπιακού. Ο Ολυμπιακός είναι μια ποιοτική ομάδα και δεν συγχωρεί τα λάθη. Πλέον η σειρά μεταφέρεται στο ΟΑΚΑ, πρέπει να βελτιωθούμε ενόψει της συνέχειας".
 
Πηγή για τις συνεντεύξεις: Sport 24
 
Γράφει ο Χάρης Μανεσιώτης, σπουδαστής του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ

 

>>

1-2 Για την Mercedes στο Καναδικό Grand Prix

2015-06-08 00:15
<<1-2 Για την Mercedes-ηρωική προσπάθεια του Vettel>>
 
 
     Σε έναν αρκετά ήρεμο αγώνα στο Grand Prix του Καναδά, οι 2 Mercedes βρέθηκαν στις πρώτες 2 θέσεις, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Bottas, ο οποίος εκμεταλέυτηκε με τον καλύτερο τρόπο το οδηγικό λάθος του Raikkonen, ενώ ο Vettel, ο οποίος τελικά ξεκίνησε από την 18η θέση λόγω τιμωρίας κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση.
     Ο Hamilton, τα έκανε όλα άψογα από την πρώτη, μέχρι και την τελευταία στιγμή του αγώνα. Έτσι έφτασε εύκολα στην νίκη. Ο Rosberg, τερμάτισε δεύτερος, 4 δευτερόλεπτα πίσω από τον teamate του. Αξιοσημείωτο είναι πως για πρώτη φορά στην φετινή season δεν υπάρχει ένας από τους δύο οδηγούς της Ferrari στο βάθρο. Η διαφορά στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών μεταξύ Mercedes και Ferrari έχει εκτοξευτεί στους 105 βαθμούς. Η McLaren απογοήτευσε για μία ακόμα φορά, με τον Alonso και τον Button να εγκαταλείπουν.

Ο αγώνας
 
     Χωρίς απρόοπτα ξεκίνησε το Grand Prix. Κερδισμένος μόνο ο Vettel, ο οποίος πριν την πρώτη στροφή του Grand Prix ανέβηκε ήδη δύο θέσεις. Ο Vettel είχε πολύ δύσκολο έργο μπροστά του. Παρόλα αυτά, στον δεύτερο γύρο, κατάφερε να κάνει άλλες δύο προσπεράσεις.
     Όσο ο Vettel συνέχιζε τις προσπεράσεις, ο πρωτοπόρος Hamilton δεν είχε ανοίξει την διαφορά του από Rosberg και Raikkonen. Το πρώτο πιτ στοπ του αγώνα πραγματοποιήθηκε από τον Vettel, μόλις στον 8ο γύρο, κάτι το οποίο θα του έδινε ένα καλό πλεονέκτημα για την συνέχεια. Όμως το pit stop που πραγματοποίησε ήταν πολύ άσχημο. Στα pit κάθισε για περισσότερο από 8 δευτερόλεπτα, επιβεβαιώνοντας πως αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν μέχρι τώρα το πιο άσχημο της season για τον ίδιο.
     Στον 12ο γύρο, τα πράγματα άρχισαν σιγά σιγά να ξεκαθαρίζουν, με τον Hamilton να αποκτά μία διαφορά τριών δευτερολέπτων από τον Rosberg και πέντε από τον Raikkonen. Εντυπωσιακός αγώνας και από τον Massa, ο οποίος στον 16ο γύρο είχε ήδη κερδίσει 9 θέσεις! 
     Στον 20ο γύρο τελικά η ''ψαλίδα θα ανοίξει'' μεταξύ των 2 Mercedes και της Ferrari του Raikkonen, καθώς η διαφορά μεταξύ Rosberg και Raikkonen ήταν πλέον μεγαλύτερη από 4 δευτερόλεπτα. Ο Vettel, κατόρθωσε να φτάσει στην 10η θέση στον 25ο γύρο, κάνοντας πλέον αισθητή την παρουσία του.
      Στον 29ο γύρο ο Bottas ύστερα από το δικό του pit, θα βρεθεί μπροστά από τον Raikkonen. Από εκείνο το σημείο και έπειτα ο Bottas στην ουσία δεν απειλήθηκε και έφτασε εύκολα στο βάθρο. Έναν γύρο μετά ο Vettel κάνοντας τεράστια προσπάθεια, έχει πλέον βρεθεί στην 7η θέση... Όμως δυστυχώς για τον ίδιο, θα αναγκαζόταν να πραγματοποιήσει και ένα δεύτερο pit λίγους γύρους μετά.
     Ο Rosberg μετά από πολύ ώρα θα πλησιάσει τον teamate του, Hamilton, στο 1.5 δευτερόλεπτο... και όλα αυτά ενώ βρισκόμασταν μόλις στον 35ο γύρο... Δηλαδή ακριβώς στο μισό του αγώνα. Ο Vettel θα μπει για δεύτερη φορά στα pit, στον 37ο γύρο. Ενώ θα σημειώσει και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, μέχρι εκείνο το σημείο, στον 38ο γύρο, ενώ θα το ξαναπετύχει και στον επόμενο γύρο.
     Ο πρώτος ο οποίος έπεσε κάτω από το 1'17 σημειώνοντας παράλληλα τον ταχύτερο γύρο του αγώνα μέχρι εκείνο το σημείο, ήταν ο Kimi Raikkonen στον 43ο γύρο, ενώ ένα γύρο μετά υπήρξε μία μικρή επαφή μεταξύ Vettel και Hulkenberg, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα, να βγάλει εκτός πορείας τον δεύτερο, χάνοντας την θέση του από τον Vettel, ο οποίος παρά την επαφή, δε βγήκε εκτός πορείας, αλλά και από τον Maldonado. Οι αγωνοδίκες για το συγκεκριμένο περιστατικό, δεν επέβαλλαν κάποια ποινή.
     O Alonso, ήταν ο πρώτος που θα εγκαταλείψει τον αγώνα στον 47ο γύρο, ενώ 11 γύρους μετά θα εγκαταλείψει και ο teamate του, Button. Πολλά είναι πλέον τα προβλήματα που έχει να επιλύσει η McLaren καθώς εκτός του ότι δεν είναι ανταγωνιστική, πλέον έχει και μεγάλο θέμα στην αξιοπιστία της, με τις πολλές εγκαταλείψεις από την αρχή της season.
     Η μοναδική ποινή του αγώνα σημειώθηκε στον 52ο γύρο σε επαφή που είχε ο Grosjean με τον Stevens. Οι αγωνοδίκες τιμώρησαν τον πρώτο, δίνοντάς του ποινή 5 δευτερολέπτων.
     Η ξέφρενη πορεία του Vettel σταμάτησε στον 56ο γύρο, που έκανε και το τελευταίο προσπέρασμά του, αυτή τη φορά στον Maldonado σκαρφαλώνοντας στην 5η θέση, όπου και τερμάτισε.
     Στους τελευταίους γύρους δεν άλλαξε κάτι. Ο Rosberg πλησίασε στο 1 δευτερόλεπτο τον Hamilton, χωρίς όμως να επιτεθεί και να διεκδικήσει την νίκη. Από την άλλη, ο Raikkonen, στους τελευταίους γύρους ήταν ο ταχύτερος μέσα στην πίστα και κάλυψε μία διαφορά 23ων δευτερολέπτων από τον τρίτο, Bottas, όμως στον τελευταίο γύρο βρισκόταν ακόμα 5 δευτερόλεπτα πιο πίσω και έτσι μάταια τερμάτισε στην 4η θέση.

 
Σχόλιο
   
      Εύκολο 1-2 από τις 2 Mercedes. Εύκολο, γιατί εκείνοι το έκαναν να δείχνει εύκολα, κάνοντας και οι 2 οδηγοί εξαιρετικό αγώνα. Ηρωική ήταν η εμφάνιση του Vettel, ο οποίος πρόσφερε το περισσότερο θέαμα, αλλά τελικά συμβιβάστηκε στην 5η θέση.
 

Tο highlight του αγώνα
 
     Σίγουρα ήταν το τραγικό λάθος του Raikkonen στον 28ο γύρο, ο οποίος παραλίγο να χάσει όλο τον αγώνα. Τελικά εξαιτίας αυτού του λάθους, έχασε την τρίτη θέση.
 
 

Το αποτέλεσμα του αγώνα

 

1.  Hamilton-         Mercedes

2.  Rosberg-          Mercedes

3 . Bottas-              Williams

4.  Raikkonen-       Ferrari

5.  Vettel-                Ferrari

6.  Massa-              Williams

7.  Maldonado-       Lotus

8.  Hulkenber-         Force India

9.  Kvyat-                 Red Bull

10. Grosjean-         Lotus

11. Perez-               Force India

12. Sainz-               Toro Rosso

13. Ricciardo-         Red Bull

14. Ericsson-          Sauber

15. Verstappen-     Toro Rosso

16. Nasr-                  Sauber

17. Stevens-            Marussia

Ret. Mehri-                Marussia

Ret. Button-               McLaren

Ret. Alonso-              McLaren

 
 
     Επόμενος σταθμός, το Grand Prix της Αυστρίας στις 21 Ιουνίου.
 
 
Γράφει ο Διονύσης Δημητρόπουλος
Σπουδαστής ΙΕΚ Δέλτα
 
>>
<< 58 | 59 | 60 | 61 | 62 >>

Ετικέτες

Η λίστα ετικετών είναι κενή.

Αναζήτηση στο site

© 2015 Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα